Известие

Collapse
No announcement yet.

Лагер за предна главина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лагер за предна главина

    Здравейте! Предстои ми смяна на преден лагер на главината, в ахм-ауто, за моят модел струва 60-100лв. Поразтърсих се из нета, и намерих лагери между 20 и 35 лв ( http://www.lagerite.com/index.php?ar...ed=72&width=37 ). Някой знае ли дали тези ще ми свършат работа? Колата е Алфа Ромео 146 1.4 ТС `98.

  • #2
    72/37/72 това е точния размер,другото е цена,марка и както решиш аз за 17 лв я карах18 к,продадох я и още я карат с него,важно е да го набиете с преса а да не се лупа с чук!
    Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 13:22. Основание: edit
    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

    Comment


    • #3
      Благодаря за отговора, но лагера не е ли с размери 37x72x37mm ?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dilyan123 Покажи съобщение
        Благодаря за отговора, но лагера не е ли с размери 37x72x37mm ?
        Сори объркал съм местата на цифрите!
        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

        Comment


        • #5
          С евтините лагери май е на късмет някой карат дълго други, не. За по евтините лагери ми дадоха съвет - махаш капсуловката и слагаш още грес, но как става и каква грес незнам и не съм го пробвал никога. Преди два месеца купих чисто нов "евтин" лагер който изкара около 500 км, но там явно е имало друг проблем от моя страна - или лош монтаж или при набиването нещо е станало. А лично аз реших да направя така - втора ръка шенкел с набит лагер и главина. Там по евтино излиза обаче не знаеш колко ще изкара, иначе колегите от форума, които ги продават са коректни.
          Edit: И винаги набиване на преса.
          sigpic
          145 1.6ts 16v 97г.

          Comment


          • #6
            капсуловката в случая е гумена двустранна с устна. така опира в 2-те черупки на лагера и го пази от вода и боклуци. по принцип е възможно да се махне от едната страна, когато не ти трябва да е защитен там, но аз не бих го направил. лагерите имат достатъчно смазка, но ако искаш да вкараш още има начин. загряваш масло, пускаш лагера в него и оставяш да изстине. ако маслото е твърде много обаче рискуваш да избие капсуловката. лагерите се повреждат когато им падне циментацията, но по принцип и евтините са ок.
            точка

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              капсуловката в случая е гумена двустранна с устна. така опира в 2-те черупки на лагера и го пази от вода и боклуци. по принцип е възможно да се махне от едната страна, когато не ти трябва да е защитен там, но аз не бих го направил. лагерите имат достатъчно смазка, но ако искаш да вкараш още има начин. загряваш масло, пускаш лагера в него и оставяш да изстине. ако маслото е твърде много обаче рискуваш да избие капсуловката. лагерите се повреждат когато им падне циментацията, но по принцип и евтините са ок.
              Мерси за пояснението . И един въпрос от мен. Капсуловката трябва ли да опира в зегерката и проблем ли е?
              sigpic
              145 1.6ts 16v 97г.

              Comment


              • #8
                капсуловката е свързана неподвижно към външната черупка.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  капсуловката е свързана неподвижно към външната черупка.
                  Искаш да кажеш вътрешната? На този лагер който ми дадоха днес се върти с вътрешната и главината??
                  sigpic
                  145 1.6ts 16v 97г.

                  Comment


                  • #10
                    значи аз съм в грешка. този е по-особен и е така както казваш.
                    на стандартните лагери си е към външната черупка. там има няколко варианта - ако номера завършва на z или zz, значи е с метална капсуловка. тя пази от големи частици, но не и от течности. ако завършва на на rs или 2rs има металогумена капсуловка. тя пази и от течности тъй като опира и в двете черупки. това се усеща като съпротивление когато завъртиш лагера и понякога не е желателно. такива са лагерите по алтернатори, ролки ..........
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      значи аз съм в грешка. този е по-особен и е така както казваш.
                      на стандартните лагери си е към външната черупка. там има няколко варианта - ако номера завършва на z или zz, значи е с метална капсуловка. тя пази от големи частици, но не и от течности. ако завършва на на rs или 2rs има металогумена капсуловка. тя пази и от течности тъй като опира и в двете черупки. това се усеща като съпротивление когато завъртиш лагера и понякога не е желателно. такива са лагерите по алтернатори, ролки ..........
                      Мерси колега изприщих се вече с тези лагери. Става въпрос за лагер главина предно колело
                      sigpic
                      145 1.6ts 16v 97г.

                      Comment


                      • #12
                        И аз благодаря!

                        Comment


                        • #13
                          бих те посаветвал земи си втора ръка главина и си готов

                          Comment


                          • #14
                            Аз скоро сменях
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

                            Comment

                            Working...
                            X