Здравейте! Предстои ми смяна на преден лагер на главината, в ахм-ауто, за моят модел струва 60-100лв. Поразтърсих се из нета, и намерих лагери между 20 и 35 лв ( http://www.lagerite.com/index.php?ar...ed=72&width=37 ). Някой знае ли дали тези ще ми свършат работа? Колата е Алфа Ромео 146 1.4 ТС `98.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лагер за предна главина
Collapse
X
-
72/37/72 това е точния размер,другото е цена,марка и както решиш аз за 17 лв я карах18 к,продадох я и още я карат с него,важно е да го набиете с преса а да не се лупа с чук!
-
Първоначално публикувано от dilyan123 Покажи съобщениеБлагодаря за отговора, но лагера не е ли с размери 37x72x37mm ?
Comment
-
С евтините лагери май е на късмет някой карат дълго други, не. За по евтините лагери ми дадоха съвет - махаш капсуловката и слагаш още грес, но как става и каква грес незнам и не съм го пробвал никога. Преди два месеца купих чисто нов "евтин" лагер който изкара около 500 км, но там явно е имало друг проблем от моя страна - или лош монтаж или при набиването нещо е станало. А лично аз реших да направя така - втора ръка шенкел с набит лагер и главина. Там по евтино излиза обаче не знаеш колко ще изкара, иначе колегите от форума, които ги продават са коректни.
Edit: И винаги набиване на преса.sigpic
145 1.6ts 16v 97г.
Comment
-
капсуловката в случая е гумена двустранна с устна. така опира в 2-те черупки на лагера и го пази от вода и боклуци. по принцип е възможно да се махне от едната страна, когато не ти трябва да е защитен там, но аз не бих го направил. лагерите имат достатъчно смазка, но ако искаш да вкараш още има начин. загряваш масло, пускаш лагера в него и оставяш да изстине. ако маслото е твърде много обаче рискуваш да избие капсуловката. лагерите се повреждат когато им падне циментацията, но по принцип и евтините са ок.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениекапсуловката в случая е гумена двустранна с устна. така опира в 2-те черупки на лагера и го пази от вода и боклуци. по принцип е възможно да се махне от едната страна, когато не ти трябва да е защитен там, но аз не бих го направил. лагерите имат достатъчно смазка, но ако искаш да вкараш още има начин. загряваш масло, пускаш лагера в него и оставяш да изстине. ако маслото е твърде много обаче рискуваш да избие капсуловката. лагерите се повреждат когато им падне циментацията, но по принцип и евтините са ок.. И един въпрос от мен. Капсуловката трябва ли да опира в зегерката и проблем ли е?
sigpic
145 1.6ts 16v 97г.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениекапсуловката е свързана неподвижно към външната черупка.sigpic
145 1.6ts 16v 97г.
Comment
-
значи аз съм в грешка. този е по-особен и е така както казваш.
на стандартните лагери си е към външната черупка. там има няколко варианта - ако номера завършва на z или zz, значи е с метална капсуловка. тя пази от големи частици, но не и от течности. ако завършва на на rs или 2rs има металогумена капсуловка. тя пази и от течности тъй като опира и в двете черупки. това се усеща като съпротивление когато завъртиш лагера и понякога не е желателно. такива са лагерите по алтернатори, ролки ..........точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениезначи аз съм в грешка. този е по-особен и е така както казваш.
на стандартните лагери си е към външната черупка. там има няколко варианта - ако номера завършва на z или zz, значи е с метална капсуловка. тя пази от големи частици, но не и от течности. ако завършва на на rs или 2rs има металогумена капсуловка. тя пази и от течности тъй като опира и в двете черупки. това се усеща като съпротивление когато завъртиш лагера и понякога не е желателно. такива са лагерите по алтернатори, ролки ..........изприщих се вече с тези лагери. Става въпрос за лагер главина предно колело
sigpic
145 1.6ts 16v 97г.
Comment
Comment